Obserwatorzy

wtorek, 10 lipca 2012

Przecenowe szaleństwo dopadło i mnie ... :)

Hejka dziewczyny, co słychać u Was? Zostałyście ogarnięte manią przecen ? Kilka obniżek szczęśliwie wpadło w moje ręce :) Niestety nie znalazłam praktycznie nic ciekawego z kolorówki, więc kosmetycznie szaleństwa nie było:( Za sprawą Basi Callmeblondieee z YT, dowiedziałam się o promocji w Sephorze, na podłady mineralne Bare Minerals w cenie 55zł ze 130zł... Od razu pomknęłam do drogerii a tu niespodzianka... przecenione były tylko niektóre kolory ( chyba 3 ) najjaśniejszy, mega żółty i mega brązowy ;/ Ale na pocieszenie kupiłam w naturze szminkę Kobo 108 Fuchsia :P


A to kilka moich łowów głównie ubraniowych ;)



Napiszcie mi, co Wam udało się złowić na wyprzedażach ;) Może uda mi się w najbliższym czasie zrobić jakiś out fitt of the day, co Wy na to?

Buziaki Kochane :***

7 komentarzy:

  1. Great post !!!

    Really nice items :) I love your little blue bag :)


    Just stopped by your blog!
    Loved it instantly so I have no choice but to follow you around!!

    Please feel free to check out my blog if you have the time

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  2. widać,że udało Ci się kupić bardzo fajne rzeczy :)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj te przeceny - jak się im oprzeć?! Fajne zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  4. buty, o które pytałaś kupiłam w h&m i z pewnością jeszcze są ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja liczę, że jeszcze zdążę cokolwiek kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo przecen jeszcze jest- dla każdego coś dobrego się znajdzie :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i pozytywny i negatywny :)